The Greek Underground PUA Community
Θέλετε να αντιδράσετε στο μήνυμα; Φτιάξτε έναν λογαριασμό και συνδεθείτε για να συνεχίσετε.
The Greek Underground PUA Community

Maestro's Lounge
 
ΦόρουμΠόρταλLatest imagesΑναζήτησηΕγγραφήΣύνδεση

 

 Καλησπέρα.

Πήγαινε κάτω 
ΣυγγραφέαςΜήνυμα
mystery junior




Αριθμός μηνυμάτων : 1
Registration date : 23/09/2011

Καλησπέρα. Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Καλησπέρα.   Καλησπέρα. Icon_minitimeΠαρ Σεπ 23, 2011 12:54 pm

Καλησπέρα σε όλους. Είμαι 32 χρονών, μένω Αθήνα, παραλιακά. Ασχολούμαι με τις γυναίκες από 24 χρονών (σοβαρά), ξεκινώντας ως AFC. Είμαι απόλυτα ικανοποιημένος με τον εαυτό μου και την πρόοδό μου. Είμαι πολιτικός μηχανικός. Είμαι μάλλον παρορμητικός, αυθόρμητος και παρασύρομαι σε αντιπαράθεση καμιά φορά αλλά προσπαθώ και εκπαιδεύω τον εαυτό μου να μην μπαίνει σε αυτό το τρυπάκι και βελτιώνομαι. Έχω κάνει 3 μεγάλες σχέσεις, τα τελευταία 4 χρόνια η σεξουαλική μου ζωή έχει απογειωθεί (δε μου αρέσει να κοκκορεύομαι σε αγνώστους αλλά αφού λέτε να πούμε και με πόσες εχουμε πάει) και έχω φτάσει να έχω κάνει σεξ με 73 γυναίκες - με τη θέλησή τους όλες και χωρίς να τις πληρώσω χεχε - . Είμαι "μαθητής" του Mystery - Mystery Method. Σχεδόν πάντα πια έχω διάθεση όταν βγαίνω να φλερτάρω, "ανοίγω" πάντα τις παρέες, κάθομαι τις περισσότερες φορές 5-10 λεπτά ή και παραπάνω, κλειδώνω δηλαδή και περνάω Α2 και comfort και 1 στις 5 φορές θα φτάσω να ανταλλάξω στοιχεία και να προχωρήσω τη γνωριμία με έναν "στόχο" μου. Άρχισα να διαβάζω το Παιχνίδι τελη Δεκεμβρίου 2010, τωρα έχω διαβάσει και Mystery Method, Magic Bullets, γλώσσα του σώματος, Ρος Τσέφρις - που δεν εφάρμοσα - cold Reading.... έχω παρακολουθήσει πάρα πολλές ώρες βίντεο του Mystery με τους δύο φίλους του, σεμινάριά τους και μπορώ να πω πως έχω βοηθηθεί πάρα μα πάρα πολύ. Το site σας μου το πρότειναν 2 γνωστοί μου. Έχω φτάσει σε σημείο να κάνω και ιδιαίτερα σε 2-3 παιδιά και την έχω καταβρεί Very Happy αν και όπως το κόβω δε θα συνεχιστεί και θα κρατήσω το επάγγελμά μου, δεν είναι και